Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Zarządzenia Burmistrza 2022: Zarządzenie Nr OR.0050.1.228.2022 Burmistrza Rogoźna z dnia 31 października 2022 r. w sprawie powołania Zespołu ds. wdrożenia systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD PUW) oraz Koordynatorów wdrożenia w Urzędzie Miejskim w Rogoźnie

Zarządzenie Nr OR.0050.1.228.2022

Burmistrza Rogoźna

z dnia 31 października 2022 r.

w sprawie powołania Zespołu ds. wdrożenia systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD PUW) oraz Koordynatorów wdrożenia w Urzędzie Miejskim w Rogoźnie

 

Na podstawie art. 33 ust. 1 i ust. 3 ustawy z dnia 8 marca1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559 ze zm.) Burmistrz Rogoźna zarządza, co następuje:

§ 1. W związku ze zmianami organizacyjnymi w Urzędzie Miejskim w Rogoźnie powołuję:

1) Zespół ds. wdrożenia systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD PUW), zwany dalej „Zespołem”, w składzie:

-        Marek Jagoda – Przewodniczący,

-        Michał Maślanka – Administrator,

-        Kazimierz Lis – Administrator,

-        Maciej Disterheft – Lider wdrożenia,

-        Izabela Kaniewska – Lider wdrożenia,

-        Izabela Lűdtke – Lider wdrożenia,

-        Irena Ławniczak – Lider wdrożenia,

-        Roman Piątkowski – Lider wdrożenia,

-        Jan Stępień – Lider wdrożenia,

-        Dorota Ślachciak – Lider wdrożenia,

2) oraz Koordynatorów wdrożenia:

-        Jakub Dworzański,

-        Marta Gurgurewicz,

-        Sławomir Jamróz,

-        Bartosz Jarzyniewski,

-        Adam Krajniak,

-        Sebastian Krzyżanowski,

-        Marta Olęderek,

-        Kamila Pierwoła,

-        Wiesław Ptaszyński,

-        Marlena Witowska.

§ 2. Do zadań Zespołu będzie należało w szczególności:

1) opracowanie dokumentacji niezbędnej do wdrożenia EZD PUW jako pomocniczego, a następnie podstawowego sposobu wykonywania czynności kancelaryjnych oraz dokumentowania przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw w Urzędzie,

2) opracowanie zasad prowadzenia katalogu wyłączeń z EZD PUW,

3) przygotowanie szkoleń dla pracowników w zakresie obsługi systemu EZD PUW,

4) podejmowanie innych koniecznych działań związanych z wdrożeniem.

§ 3. Do zadań Koordynatorów wdrożenia należy w szczególności pomoc innym pracownikom w poszczególnych wydziałach we wdrożeniu EZD PUW.

§ 4. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Rogoźno.

§ 5. Zarządzenie wchodzi z dniem podjęcia.

 

drukuj pobierz pdf