Data: 13.08.2015 r. Nasz znak: GPiM.6733.6.2015.BR
Zawiadomienie Na podstawie art.53 ust.1 ustawy z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2015 r., poz. 199 ze zmianami) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013r. , poz. 267 ze zmianami) podaję do publicznej wiadomości, że na wniosek z dnia 09.07.2015 r. – data wpływu 31.07.2015 r. GMINY ROGOŹNO ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie oświetlenia drogowego na terenie działki nr ewid. 1350 i części działki nr ewid. 1274 położnych w Rogoźnie – rejon ulic: Prusa i Księdza Werbla Zainteresowani mogą zapoznać się z przebiegiem planowanej inwestycji w Urzędzie Miejskim w Rogoźnie, ul.Nowa 2, I piętro, pokój nr 19 w godzinach urzędowania.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - KPA, zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia zawiadomienia. | |