Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Rogoźnie
Bip - Strona główna

PREZENTACJA GMINY

ORGANY

PRAWO LOKALNE

URZĄD MIEJSKI

RADA MIEJSKA 2006-2010

RADA MIEJSKA 2010-2014

RADA MIEJSKA 2014-2018

RADA MIEJSKA 2018-2024

BUDŻET GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE »

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA »

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego »

ZAŁATWIANIE SPRAW

SPRZEDAŻ/NAJEM/UŻYCZENIE NIERUCHOMOŚCI

REJESTRY I EWIDENCJE

POŻYTEK PUBLICZNY

KONSULTACJE SPOŁECZNE

OGŁOSZENIA

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO STANOWIONE PRZEZ GMINĘ

WYBORY

Wykaz Stowarzyszeń i Związków Członkowskich, w których członkiem jest Gmina Rogoźno »

Ogłoszenia CUW

Ogłoszenia GOPS

Ogłoszenia RCK

Ogłoszenia ŚDS

Ogłoszenia ZAMK

Interpelacje Radnych Rady Miejskiej »

SKARGI, WNIOSKI, PETYCJE, INFORMACJA PUBLICZNA

Analiza Stanu Gospodarki Odpadami »

Zgromadzenia publiczne »

Planowanie Przestrzenne

Komunalizacja mienia »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Zamówienia publiczne do 2020 r.: Prace remontowe polegające na przygotowaniu lokali do zasiedlenia przy ul. K.Wyszyńskiego 10/1a oraz II Armii Wojska Polskiego 7/2 - zakończone

 

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf


 

Znak sprawy: ZAMK.GK.322.7.16

Rogoźno, dnia 21.04.2016 r.

 

 

ZAPYTANIE CENOWE

dotyczące zamówień poniżej 30 000 euro

 

1. Zamawiający : Zarząd Administracyjny Mienia Komunalnego, ul. Kościuszki 37, Rogoźno.

zaprasza do złożenia oferty na: Prace remontowe polegające na przygotowaniu lokali do zasiedlenia przy ul. K. Wyszyńskiego 10/1a oraz II Armii Wojska Polskiego 7/2 .

Przedmiot zamówienia: zgodnie z załączonymi przedmiarami robót. (pobierz)

 

2. Termin realizacji zamówienia: 15.06.2016 r.

 

3. Okres gwarancji: min. 36 miesięcy.

 

4. Miejsce i termin złożenia oferty: przelew w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury.

Zarząd Administracyjny Mienia Komunalnego ul. Kościuszki 37, Rogoźno do dnia 06.05.2016 roku do godz.1000.

 

5. Termin otwarcia ofert: 06.05.2016 roku o godz. 1030.

 

6. Warunki płatności:

 

7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Izabela Krotecka tel. 67 26-17-171.

 

8. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.

 

9. Treść oferty:

a) nazwa wykonawcy: ………………………………………………………………………………………… ;

b) adres wykonawcy: …………………………………………………………………………………………;

c) NIP ………………………………………………….. ;

d) Regon: ……………………………………………… ;

e) nr rachunku bankowego: ………………………………………………………………………………………… ;

f) oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:

cenę netto : ………………………. zł (słownie złotych:………………………… ……….)

podatek VAT ……… % wartość ……………….. zł (słownie złotych:………………….)

cenę brutto ……………………….. zł (słownie złotych: ……………………………….),

g) oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń,

h) okres gwarancji: ……………………………………………………….. ,

i) potwierdzam termin realizacji zamówienia do dnia: …………………………………. ,

j) wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu cenowym,

 

Miejscowość, dnia : ……………………………..

podpis wykonawcy pieczątka wykonawcy

 

 

drukuj pobierz pdf